Dárková vína

Pro veškeré společenské příležitosti, rodinné oslavy či firemní prezentace nabízíme vína v reprezentativním balení po 1,2,3 lahvích 0,75 lt podle Vašeho výběru dle aktuální odrůdové nabídky našeho vinařství. Možnost přívětivého dárku svým blízkým nebo klientům je možno doplnit o vlastní reklamní etikety, pískovaní ornamentů či firemního loga na láhve, booklety apod. pro účinnou firemní propagaci. Využijte i možnosti zajištění kompletního vinného nápojového servisu pro vašich setkáních včetně odborně – zábavně koncipované prezentace vysoce jakostních odrůdových vín domácím sklepmistrem.


Dárková balení

Dárkové krabice na 1-3 láhve

  • Obal na 1 lahev
  • Exkluzivní provedení obalu na 2 lahve s možností přidání drobného dárku do meziprostoru uvnitř krabice.
  • Obal adjustován na 3 lahve (např. bílé, červené, rosé).
  • Pevné lepené provedení je zárukou stability obalu.
  • Možnost umístění loga nebo firemního označení – kamkoliv. Nejvýhodnější místo určení je na čelní stěně mezi okny – průhledy na láhev¨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dárkové miniatury vína

  • Pro speciální účely nabízíme miniaturní lahvičky o objemu 0,189 l.
  • Nabízíme možnost zhotovení tematických etiket, dle Vašich představ.
  • Pozornost na stůl při významných rodinných oslavách a společenských příležitostech. Originální a neotřelá forma vizitky či dárku pro jakoukoliv příležitost.

 

Dárkový poukaz

  • Dárkový poukaz na nákup archivních vín našeho vinařství.

 

Víno do nákladů !!!

Po dani z příjmu si lze u darovaných vín odečíst také DPH

Brno 6. 1. 2006 – Po zákonných úpravách umožňujících od loňského listopadu firmám odečíst si ze základu daně z příjmu tichá vína v hodnotě do 500 Kč včetně DPH, která použijí jako propagační dary vstoupila v platnost norma (novela zákona o DPH  č. 545/2005), která možnost odpisů z daní rozšiřuje i na DPH z tichých vín v hodnotě do 500 Kč použitých jako propagační předměty.

Tichá vína jsou v podstatě veškerá vína, která nejsou víny šumivými a která splňují další podmínky vymezené zákonem 353/2003, § 93, odst. 3.

Podmínkou odečtu ceny vína ze základu daně je, že vína musí být opatřena obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby.

zdroj: Vinařský fond ČR)